Ook de GRATIS nieuwsbrief van Noorderlicht Schaijk ontvangen? Schrijf je in!

Veelgestelde vragen

Hoe laat begint een evenement?

Als er een voorprogramma bekend is, dan is de genoemde aanvangstijd de aanvangstijd van het voorprogramma en begint de hoofdact later.
Voorprogramma's kunnen tot enkele dagen voorafgaand aan het concert nog bekend worden gemaakt. Het is daarom verstandig voorafgaand aan het concert de website te controleren. Noorderlicht Schaijk kan nooit garanderen dat een voorstelling exact op tijd begint. Bekijk onze agenda voor eventuele updates.

Hoe laat is een evenement afgelopen?

Dit hangt van de artiest af. De eindtijd van een concert wordt meestal een week voordat het plaatsvindt bekend gemaakt. De genoemde 'verwachte eindtijd' op onze site is niet meer dan de verwachting. Als de artiest / band eerder ophoudt of langer doorgaat kan de organisator of Noorderlicht Schaijk hier niet aansprakelijk voor worden gesteld. Bekijk onze agenda voor een eventuele tijd-update.

Ik heb een ticket besteld en betaald maar niets ontvangen via email

Heb je het e-ticket niet in je mailbox ontvangen? Kijk eerst in de map voor ongewenste e-mail/spam/junk e-mail. Het komt voor dat een streng afgesteld filter de toegangsbewijzen als ongewenste e-mail beschouwt en deze direct in de map Junk E-mail plaatst.

Misschien heb je per ongeluk een typefoutje in je e-mailadres gemaakt. Je kunt opnieuw een bevestiging ontvangen door een e-mail te sturen naar support@tuesdaytickets.nl met het verzoek om het adres te wijzigen. Vermeld hierin het referentienummer van de bestelling (dit is te vinden op je bankafschrift).

Hoe gaat Noorderlicht Schaijk om met het 18+ horecabeleid?

Vanaf 1 januari 2014 geldt de nieuwe Drank- en Horecawet. Bezoekers onder de 18 jaar mogen dan geen alcohol meer bestellen of nuttigen. Het is daarom belangrijk dat je altijd een geldige legitimatie bij je hebt. Bij twijfel zullen we daar om vragen. Het is verboden alcohol te kopen en door te geven aan bezoekers onder de 18. Bij constatering word je de toegang ontzegd. Dit geldt ook voor de bezoeker die alcohol aanneemt. Meer informatie over de alcohol wetgeving.

Mogen (digitale) camera’s naar binnen?

Fotograferen bij Noorderlicht Schaijk is toegestaan. Graag zelfs: stuur ons je mooiste foto's of zet ze op je tijdlijn met een link naar Noordlicht Schaijk.

Ik krijg de content op jullie website niet goed te zien. Waar kan dit aan liggen?

Als u problemen heeft met het laden van onze website, dan zou dit kunnen liggen aan een verouderde webbrowser gebruikt. Wij raden u aan om altijd de nieuwste versie van uw favoriete browser te downloaden. Dit is sneller, veiliger en prettiger!

Er wordt gesproken over een evenement, maar het staat niet online.

Alleen door de organisator / promotor officieel aan Noorderlicht Schaijk bevestigde evenementen worden op de website vermeld. Het gebeurt wel eens dat de artiest zich het recht voorbehoudt om de aankondiging van een concert als eerste op zijn of haar eigen site aan te kondigen. Blijf dus de website controleren om te kijken via welke officiële kaartverkoper u kaarten kunt kopen en wanneer de kaartvoorverkoop start.

Afgelaste en verplaatste evenementen

Wanneer een evenement is uitverkocht, zijn er geen kaarten meer verkrijgbaar. Er wordt niet met wachtlijsten gewerkt. Is een evenement uitverkocht, dan wordt dit op onze website aangegeven. Noorderlicht Schaijk doet er alles aan om de website zo goed mogelijk up to date te houden. TIP: abonneer je op de nieuwsbrief, je ontvangt dan als eerste alle voor-aankondigenen, acties en uitgaanstips.

Uitverkochte evenementen

Wanneer een evenement is uitverkocht, zijn er geen kaarten meer verkrijgbaar. Er wordt niet met wachtlijsten gewerkt. Is een evenement uitverkocht, dan wordt dit op onze website aangegeven. Noorderlicht Schaijk doet er alles aan om de website zo goed mogelijk up to date te houden.

Is het toegestaan etenswaren en drinken mee naar binnen te nemen?
Nee, dit is helaas niet toegestaan. U kunt wel bij ons drinken kopen. Daarnaast is er een snackcorner waar u eten kunt nuttigen.

Wat kan ik met overgebleven munten doen?

Indien u munten over heeft na een bezoek, kunt u deze munten weer gebruiken voor een volgend bezoek aan Noorderlicht Schaijk. De munten blijven gewoon geldig.
Gaat u voorlopig niet meer naar een evenement en wilt u uw munten inwisselen, dan kunt u op dagen wanneer er een evenement is, langs bij onze kassa om de munten in te leveren. U krijgt dan de waarde in geld terug. De kassa bevindt zich in onze hoofdentree en is alleen geopend op dagen (meestal in de avond) wanneer er een evenement plaatsvindt. Bekijk hiervoor onze agenda. Vanaf het tijdstip dat de deuren open gaan, gaat de kassa ook open en kunt u uw munten inwisselen.

Kaartverkoop / waar kan ik veilig kaarten kopen?

Op de website van Noorderlicht Schaijk kunt u veilig kaarten kopen. Op deze manier betaalt u nooit te veel en is het 100% zeker dat het gekochte ticket geldig is. Mocht het evenement niet uitverkocht zijn, dan kunt u kaarten kopen aan onze kassa op de avond wanneer het evenement plaatsvindt.

Weet waar je kaarten koopt!
Helaas worden er steeds meer valse of te dure kaarten aangeboden via internet door niet officiële verkoopkanalen. Pas hiervoor op! 

Waar kan ik terecht voor verloren voorwerpen?

Voor verloren voorwerpen kunt u een email sturen: info@noorderlichtschaijk.nl

Mag er gerookt worden in de Noorderlicht Schaijk?

Nee, Noorderlicht Schaijk is een rookvrije locatie. Roken is alleen toegestaan in de rookruimte. Deze ruimte is voorzien van uitstekende ventilatie en afzuiging om de rokende bezoeker een goed alternatief te bieden.

Hoe weet ik dat het geluid niet te hard staat bij een evenement?

Live muziek is onze specialiteit, dus houden wij het geluid (gemeten in 'dB') gedurende een show voor uw veiligheid nauwlettend in de gaten. Wij meten het geluid gedurende een show twee maal. Mocht de geluidsnorm onverhoopt toch worden overschreden, dan wordt er direct ingegrepen. U kunt uiteraard zelf ook bijdragen aan de bescherming van uw gehoor door oordoppen mee te brengen.

Ik heb een ticket besteld maar per ongeluk een fout in mijn e-mailadres gemaakt
Je kunt opnieuw een bevestiging ontvangen door een e-mail te sturen naar support@tuesdaytickets.nl met het verzoek om het adres te wijzigen. Vermeld hierin het referentienummer van de bestelling (dit is te vinden op je bankafschrift).

Ik wil tickets bestellen via e-mail of telefoon. Kan dat?

Het is op dit moment nog niet mogelijk om via deze weg tickets te bestellen.
Raadpleeg de website voor het online bestellen van jouw tickets.

Is er parkeerruimte bij Noorderlicht Schaijk?

Ja, er is volop GRATIS parkeerruimte. Een mooi relaxed begin van je avondje uit.

Zijn er ook zitplaatsen?

Er zijn ik principe geen zitplaatsen. Bent u slecht ter been dan mag u meestal wel zelf iets mee brengen, een kleine opklapstoel bijvoorbeeld. Neemt u bij twijfel altijd éérst contact op voordat u tickets besteld.

Contactgegevens

Mocht je een vraag hebben die hier niet bij staat, stuur dan een e-mail naar info@noorderlichtschaijk.nl